Strona Główna Forum Portalu Uzależnienia
Kochaj, a bedziesz kochany

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Uzaleznienie od komputera i internetu.
Autor Wiadomość
rom3cz3k
przyjaciel forum

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007 04:57   Uzaleznienie od komputera i internetu.

Co za ironia! O zgrozo! Szukam pomocy w uwolnieniu sie od nalogu komputera, internetu, wlasnie na formu internetowym...
Moja sytuacja jest nastepujaca - jestem studentem, komputera uzywam bardzo duzo, jednak zazwyczaj jedynie marnuje przy nim swoj czas. Nie pracuje przy komputerze, spedzam jedynie przy nim bezowocnie cale godziny. Nie jestem maniakiem gier (aczkolwiek kiedys bylem ale juz mi przeszlo) jednak potrafie przesiedziec caly wieczor i pol nocy na czytaniu roznych rzeczy , czesto po pare razy dziennie. Probowalem wielu rzeczy, zanosilem komputer do drugiego pokoju, jednak zawsze znajdowalem jakis pretekst by wlaczyc komputer i zmarnowac przy nim kolejne minuty czy nawet godziny.
Co moge zrobic aby w jakis sposob to ograniczyc? Gdybym byl alkoholikiem to pewnie musialbym odstawic alkohol na zawsze ale jak wyglada sprawa komputera? Raczej ciezko mi bedzie odrzucic komputer na zawsze, raczej chodzi o to w jaki sposob moge sie ograniczyc.

Pozdrawiam,
rom3cz3k

maa4
[Usunięty]

Wysłany: Śro 26 Gru, 2007 01:06